torsdag den 20. august 2015

Garnkoglen har ikke været opdateret i 2015...
Efter mange lange overvejelser har jeg derfor valgt at lukke bloggen ned.
En kæmpe tak til jer, der har læst, kommenteret og fulgt med i bloggens levetid. 


Hvis du gerne vil bevare kontakten eller bare have fat i mig,
er du velkommen til at kontakte mig på: 

garnkoglen (a) gmail.com

Har du kendskab til min Facebook-profil
er du naturligvis også velkommen til kontakte mig den vej. 


Hvem ved.. måske vi ses derude? :-)

3 kommentarer:

  1. Hvor ærgerligt Helle, men hvis det er den rigtige beslutning for dig, så er det jo sådan det er ;o)
    Giv lyd hvis du starter op igen - enten her eller en ny blog. Jeg er ikke på FB, så ...
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Jeg har tænkt på dig indimellem og undrede mig over at der ikke kom nogle opslag fra dig. Trist at du har valgt at lukke den, håber ikke du har mistet lysten til det kreative ellers. Mon vi ses til kreatræf rundt omkring alligevel, jeg synes sjældent at kravet er en blog længere men bare at man har lyst til at mødes med andre krea folk.Line

    SvarSlet
  3. Held og lykke fremover - giv lyd hvis du får en ny blog eller kommer på Instagram ;-) jeg er nemlig heller ikke på Facebook
    Kh Christina

    SvarSlet